ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 22 August 2014

MP PKR KELANA JAYA, @WongChenPKR 'KOMPLEN' KERUSI TAK CUKUP!!! #MH17

Oleh : AJ

Orang sibuk-sibuk nak selesaikan urusan kebumikan mayat. Si Ahli Parlimen Kelana Jaya ni sibuk kerana kerusi tak cukup. Ni aku nak habaq... Camno nak cukup... Semua dah dijahanamkan oleh ahli kau dalam pemilihan PKR yang lalu. 


12 comments:

  1. wakakakakaka setuju setuju..bangang punya MP. Tak lama lagi kerusi2 di DUN selangor pun berterabur jugak..

    ReplyDelete
  2. Dah tau tak cukup, tak faham-faham, bawak le kerusi sendiri dari rumah.

    ReplyDelete
  3. Memalukan MP.Perkara yg lebih besar dan utama ialah keselamatan jenazah sampai di destinasi masing2.Dan urusan seterusnya disempurnakan segera.BUKAN kerja nak cukupkan kerusi!! Perkara kecil dan remeh tak payah nak dikongsikan dlm fb/tweet.

    ReplyDelete
  4. bodoh punya MP...ini concert ko beli tiket ke, kenapa tak cakap pada penganjur..ooiii..kelusi mesti cukup sebab wa mau datang itu upacala...Nampak sangat MP ini pentingkan tempat duduk dari acara menerima jenazah kemalangan..cara orang kafir di besarkan memang pentingkan keduniaan..macam mana orang lain yang ramai lagi datang tak da tempat duduk..sebab ini upacara kemanusiaan tak perlulah nak sibuk pasal kerusi ke, makan ke,...kena paham lah...kalau tak paham juga cuba lah fikir kalau emak pak ko adalah antara yang malang tu,..ko sanngup duduk atas lantai menunngu,, tak kisah ada kerusi ke tidak, yang penting, bersama menerima mayat mangsa yang tak berdosa tu (dalam hal ni leee) ...as simple as that..

    ReplyDelete
  5. Dia dtg awal sbb nk kerusi, takut kena berdiri ke?

    ReplyDelete
  6. itulah MP pujaan macai2s PAS PR.. berdiri sikit pun dh bising heboh satu dunia.. mcm mana nk khidmat waktu rakyat susah? bodoh la lu Wong Cheng. Lu balik China lah!

    ReplyDelete
  7. Bolo punya apekk....harkhhtuii.....

    ReplyDelete
  8. Apa susahnya, kalau tak ada kerusi duduk je atas Tanah...

    ReplyDelete
  9. tu usul supaya adakan pusat asuhan dimana2 shj supaya senang sket hidup dia..

    ReplyDelete
  10. Nampak sangat nak selesa je , susah sikit bising ,

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute