ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 25 July 2012

PEMUDA PAS GOMBAK KANTOI MEMFITNAH!!!!



Inilah sikap puak-puak PAS a.k.a Pendokong Ajaran Syiah ni.....Selagi boleh nak memfitnah, mereka akan memfitnah semahu-mahunya. Sampai kenyataan yang tak dibuat oleh FB PERDANA MENTERI yang OFFICIAL PUN dikaitkan dengan Najib.Untuk makluman korang juga fan page PALSU Najib Razak pun dah dihapuskan setelah perkara ini dikantoikan......


Apa pun adakah ini akhlak yang dikatakan PARTI ISLAM??? Sejak bila ISLAM benarkan FITNAH UNTUK MENCAPAI MATLAMAT???

18 comments:

  1. terbaik bro.. keep it going..

    ReplyDelete
  2. Guano ore ngaku Isle lebih dari ore lain pun turut buat kerjo camni??? Bilo nak mintak maaf ni???

    ReplyDelete
  3. sejak nuaim masud diutuskan oleh Nabi untuk tipu kaum quraisy , bani ghatfan dan juga bani quraizhoh. perang tu tipu daya. supo la nak perang siber dengan UMNO-APCO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok la la 2..Amik hadis sekerat-sekerat.Lepas 2 tafsir ikut suka kepala lutut ko..PERANG=TIPU DAYA kan..Ko jwb la depan Allah nnti.Hadis Nabi ni korang buat mcm mak bapak korang jer punya main tafsir ikut sedap hati..Perangai kdg2 mengalahkan org kafir!

      Delete
    2. haha...kalo ilmu belum cukup, x payah ar nak guna perkataan2 Arab tue, buat ko nampok bodoh jer..hahaha...macam2 bani keluar, ko nyer bani neek najeeis x kluar pulak?hahaha...bodo betul puak2 parti ajaran setan nie...sama bodo ngn neek najeeis...hahahahaha

      Delete
  4. dulu kini dan selama nya ni aje yg hamPAS boleh buat...wakakakaka

    ReplyDelete
  5. kedunguan dijadikan bekalan untuk menguasai putrajaya? berapa lama boleh bertahan? apakah dapat bertahan lebih lama dari penguasaan Pas ke atas Tranu satu masa dulu? Hmmm

    ReplyDelete
  6. Menipu & memfitnah tak jadi hal pada penganut2 PAS. Kan puak2 tu dah dijanjikan sorga oleh Nik Aziz...

    ReplyDelete
  7. ini klu ada hudud....mau kena hukuman rejammmmm!!!hehe

    ReplyDelete
  8. Bro,
    tulis bahasa melayu lah bukan daerah sebab orang lain tak faham. kesiannnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  9. nanti tok guru cakap..takpo..pitnoh untuk kebaike takpo..

    ReplyDelete
  10. mereka bukan lagi parti islam...... kan mereka berkata bahawa mereka adalah parti kebajikan....

    ReplyDelete
  11. depa dah mintak maaf dah psl isu ni. (Rujuk Fb PemudaGombak.com)

    ReplyDelete
  12. tak penipu tak pakatan

    ReplyDelete
  13. parti Islam yang Tak Islam

    ReplyDelete
  14. dorang menipu pun masuk syurga kan...untungla!!!

    ReplyDelete
  15. Dalam Syiah membenarkan taqiyah iaitu berbohong dan membuat muslihat bagi mencapai matlamat. Memang sebiji perangai puak syiah termasuklah kepura-puraan gambar N.ajis menangis tu hanya lakonan, makan sambil hirup pinggan pun lakonan kununnya zuhud.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute