POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

KTMB BILA NAK SAMAN SUARA KEADILAN???


Aiceh...Suara Keadilan marah betul dengan Komuter. Kot ye pun marah dengan tindakan KTMB promosi wajah PM kita, janganlah sampai nak fitnah KTMB plak... Tuduh macam-macam, Komuter KTM tak selamatlah, buang duitlah...Yang naik pun geng korang jugak....


Depa kata rugi beli komuter sebab tak ada Cermin Sisi...Aih...Yang Kat Jepun (Sisi Kanan Atas) dan Eropah (Sisi Kanan Bawah) dah lama tak ada tu tak jadi masalah pun???


Inilah SUARA KEADILAN...


Dari pemimpin sampai ke penulisnya....


ADIL.....


Asal boleh nak jatuhkan imej orang...semua boleh. Matlamat menghalalkan cara.....

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.