ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 21 June 2013

STANDARD OPERATING PROCEDURE (S.O.P) DEMOGILA 505 TERBONGKAR!!!!

Oleh : Jebat.

Laman blog Kedah http://kedahan69ers.com/ telah membongkar S.O.P yang akan dilaksanakan oleh kumpulan pendemonstrator di lokasi-lokasi berkumpul kumpulan berkenaan. Ternyata S.O.P ini hampir menyamai gerakan-gerakan revolusi tajaan sosialis dan Syiah di Mesir, Turki, Libya, Bahrain dan beberapa tempat negara lain. Selain itu blog berkenaan juga telah menganalisis peranan Syiah dalam demonstrasi yang terdahulu dan terkini.

Berikut merupakan S.O.P yang didedahkan oleh laman blog berkenaan :

Oleh itu kami menyeru orang ramai agar tidak menyertai himpunan berkenaan kerana ianya menyalahi undang undang negara. Berikut merupakan kenyataan Media Polis Diraja Malaysia berhubung himpunan yang akan berlansung pada Sabtu, 22 Julai 2013 di Padang Merbok, Kuala Lumpur.

9 comments:

  1. Wahai anak melayu yang nak menghadiri perhimpnan besok..tengok lah contoh yang terjadi kepada rakan kalian yang terlalu bodoh dan berlagak pandai..
    Akibat daripada nak tunjukkan terer sangat dan kononnya dia berani Umar Mohamad Azmi saorang pelajar kolej dan merupakan salah saorang peserta yang perhimpunan membantah PTPTN diDataran Merdeka pada bulan april telah dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1k dan penjata sebulan atas kesalahan menghalang tugas saorang anggota Penguatkuasa Bandaraya yang menjalankan tugas untuk menangkap saorang peserta diperhimpunan tersebut. Nasib baik lah diMakamah pagi tadi dia membuat rayuan dan budak bodoh ni cuma dikenakan hukuman denda sebanyak RM3K sahaja.
    Didalam soal ini mana pergi nya para peguam PR..mana perginya para pemimpin yang dia puja saperti nuar brahi anak btanak, cekgu bard ataupun sham ketot..semuanya tidak nampak muka untuk membela nasib budak yang kencing tak lurus n…Ingat lah bahaw mereka ini hanya lah mempergunakan kalian untuk menjadi kuli batak mereka tetapi pabila kejadian ini berlaku..kalian akan menanggung akibatnya sendirian…itu belum lagi lihat apakah tindakan susulan daripada kolej tempat dia belajar kerana dia telah menjatuhkan maruah kolej tempat beliau belajar..
    Berpolitik bukan tak boleh tapi biar lah kencing tu lurus dahulu..habiskan dulu pengajian..lepas tu lantak korang laa..yang kesian adalah mak bapak yang mengharapkan kejayaan anak2 mereka tapi bukan pujian daripada masyarakat yang mak dapat dapat tapi kata2 nesta dan cacian daripada masyarakat serempat..lain kali kalau nak buat sesuatu perkara tu guna lah otak jangan main redah je..
    Ini baru satu contoh..kalian akan lihat banyak lagi contoh yang sama akan terjadi satelah semua melayu bangang yang ditangkap sewaktu perhimpunan bersih didakwa di mahkamah…tak percaya tunggu laa..esok pula kalau ada yang mengalami kecederaan ataupun ditangkap tanggung sendir saja la..buat permulaan memang nuar & gangs akan ambil pedulu sebab nak pergunakan isu ni bagi memburukkan kerajaan dan pihak keselamatan tetapi selepas tu lu tanggung sendiri laa sebab kalian dah tak berguna kepada kegiatan mereka..

    ReplyDelete
  2. Assallammu'alaikum wbt, Saudara Melayu yang Islam, Jika anda sayangkan agama, bangsa dan negara Malaysia dan masa depan anak cucu dan keturunan kita, berhentilah berdemo atau melakukan perkara yang boleh merosakkan, bersatulah dan berdoalah setiap kali anda solat, Bismillah...Berselawat, Al Fatehah,Ya Rabb, Ya Rabb, Ya Rabb, Ya Allah berilah segala, semangat, kekuatan, keselamatan,pertunjuk, taufik, hidayah, perlindungan dan pertolongan kepada seluruh pihak polis, tentera, kerajaan yang ada sekarang, raja-raja, sultan, para pemimpin negara kita, rakyat-rakyat islam melayu yang cintakan keamanan, dengan penuh keampunan, kemudahan,keredhaan,kerahmatan, keberkatan, kesyukuran, kejayaan, kecemerlangan dunia dan akhirat, demi dan kerana Allah SWT. Dan berilah petunjuk, taufik dan hidayah kepada mereka yang suka pada demonstrasi dan se-erti dengannya, balik kan mereka ke jalan yang benar dan kepada mereka yang terus menzalimi diri mereka, Allah jua yang membalas kepada mereka yang terus menzalimi dan menganiaya orang lain.Ya Hayyu Qayyum birahmatikaya as taghitsu 3 kali. Amin Ya Arrahmarahimin. Selawat, Al Fatehah. Wassallam wbt.

    P/S ingatlah apabila negara sudah hancur, tidak akan ada lagi negara yang aman dan di hurmati seperti Malaysia lagi. Memang ini yang ditunggu-tunggu oleh mereka yang kafir dan sesat. Lihatlah negara-negara islam lain. Berapa lama kita dah tunggu dan lihat hingga hari ini , negara-negara islam yang dah di rosakkan melalui demo dan cara dan idea-idea yang se-ertinya, masih tidak aman, mundur dan ramai yang terkorban. Tolong lah hentikan dan buangkan nafsu jahat ini dan jangan lah cuba-cuba, akan membawa kerosakan yang sukar di perbetulkan semula. Jika anda orang islam, ingatlah perkara ini akan di soal dan di tuntut Allah nanti di Akhirat. Wallah hu Alam

    ReplyDelete
  3. Bagi mereka yang menyokong hasrat 505 ni.... pandangan saya kepada mereka mudah sahaja... Sila pergi cara negara lain yang menyokong anda.... pergi berambus....

    ReplyDelete
  4. bro, title salah tu! S.O.P. bukan "Standard of Procedure," but the correct meaning is "Standard Operating Procedure"

    ReplyDelete
  5. Ya Allah, selamatkanlah perjalanan aku dan sahabat2 untuk menduduki peperiksaan akhir semesti pada hari ini. Aminnn...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah Ya RAbbi, selamatkanlah perjalanan ku ketempat mengajar ku kerana ramai anak2 bangsaku yg akan menduduki pepereksaan akhir hari ini....

    ReplyDelete
  7. S.O.P bukan bermaksud Standard Of Procedure, tetapi Standard Operating Procedure.......harap maklum. Sharing is caring!!!!

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute