ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 12 January 2014

SETELAH BLOGGER OMAKKAU TERDAMPAR DI HOSPITAL KERAJAAN, KINI GILIRAN BOB LOKMAN PULA


Oleh : AJ

Sebelum ini kita mendengar khbar blogger OMMAKKAU yang pernah memfitnah Ustaz Dr. Fathul Bari telah terdampar di hospital kerajaan di Klang, kini giliran Bob Lokman pula masuk hospital kerajaan, namun lokasinya di Sungai Buloh. Nampaknya selepas PRU13 ni, ramai puak-puak yang maki hamun, fitnah orang dimasukkan kedalam hospital kerajaan yang amat dibenci oleh mereka. Tak apalah... Diorang pun manusia juga. Cuma korang dengarkan macam mana dia mudah 'kafir'kan orang? Tanpa usul periksa, dia hanya menuduh dan membuat persepsi murahan. Maki hamun kerajaan payah ceritalah. Nak tahu lebih lanjut mengenai keadaan Bob Lokman, layari :
http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2014/01/bob-lokman-menderita-paru-paru-berair.html

Dan berikut dalam satu wacana Sinar Harian, Bob Lokman mengakui dirinya hanyalah sebagai 'Barua PAS' untuk memancing penonton menghadiri program ceramah politik PAS.



Abby Abadi bila lagi?

5 comments:

  1. Manapwrgi ostat harun din dan ulamak pas yzng lain...dah kenyang melantak air jampi campur dengan kahak sendiri....dah senyap sepi...mujahid@mujahat lebih kedepan ddngan akidah syiah...ostat aron din dah jadi tukun untuk dihantar ke muzium...sekurang kurang nya duit collection nanti bole la stopa ali n the gang buat kenduri tebar roti canai ...ahaks...pas oh pas apa saja tuduhan pada orang lain sekarang dah balik semula ke parti pas.....pas adalah pendokong syiah dan pluralisme..musuh islam yang nyata..

    ReplyDelete
  2. Anjing ameno tegar

    ReplyDelete
  3. Mana ada anjing umno tegar dlm hadis. Yang aku tau khawarij si anjing neraka ada laaaa

    ReplyDelete
  4. main2 dgn kata2 korang nih... sakit itu kifarak... Allah nak ampun dosa dia.. semoga kita semua mendapat rahmat Allah

    ReplyDelete
  5. Aiceh bila kena batang hidung mulalah ingat kifarah. Cer kalau orang UMNO yang sakit... maki hamun segala bagai.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute