ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 24 February 2014

AHLI PAS DIARAHKAN UNTUK SOLAT HAJAT DEMI MENYELAMATKAN KAKI FITNAH

Oleh : RPM

DOA K.O BN dah tak jalan.
Terpaksa DOAkan agar si pembuat fitnah diberikan perlindungan.




Apa-apapun yang pasti, yang difitnah telah mendapat pengadilan.

5 comments:

  1. bro...
    mahkamah tak adil tu...
    selalunya bila kena kat geng PR laju je diorang tuduh mahkamah tak adil, bias dan sebagainya.

    sekarang ni tatau la diorang nak kata mahkamah tak adil jugak ke atau dikontrol umno..
    sesilap diorang nak kata hakim tu geng umno dah bayar untuk jatuhkan maruah pas sebab ahli PKR tu menang saman lawan pas.saja nak kucarkacirkan PR..

    ReplyDelete
  2. Peringkat Awal Laknat Allah terhadap Hadi Awang yang Mengkafirkan Saudara SeIslam.

    ReplyDelete
  3. Walaupun selamat...TETAPI Kesalahan dah nyata...Mungkin Lepas hukuman dunia 2 juta...dengan cara menipulasi undang-undang..TETAPI...Mahkamah allah tetap jatuhkan hukuman setimpal dengan FITNAH yang di buat....

    ReplyDelete
  4. Yang saman tu bukan puak dia jugak? Maknanya puak dia ni jahat dan musuh sebenarnya

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute