KESESATAN PEMIKIRAN TAREQ AL-SUWAIDAN @realDrMAZA @drmazacom




Oleh : RPM


Rasulullah ﷺ bersabda : ”Di akhir zaman akan ada para ahli ibadah yang bodoh dan para ulama yang jahat.” 
(HR at-Tirmidzi).

Tak semestinya dia arab, berjubah putih, berjanggut, dan ada title 'DR', maka apa yang diucapkannya tu betul. Berhati-hatilah. Sebab banyak musang berbulu ayam. 

Aku bukanlah pro Ulama Saudi. Cuma aku tengok Ulama Saudi lebih jitu, tajam dan arif dalam bab aqidah. Sebab tu Ulama Saudi dah siang-siang cakap, tak payah buang masa nak cari jalan 'penyatuan' dengan Syiah. Kalau dengan Syiah yang begitu licik bertaqiyyah pun ulama Saudi boleh kenal pasti keburukkannya, takkanlah setakat Thoriq As-Suwaidan ni menjadi masalah bagi mereka untuk menganalisis pemikirannya?

Post a comment

0 Comments