ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 2 May 2014

40 RIBU PENGUNDI BANGLA DALAM PRU13 MENJADI AHLI PKR


Oleh : AJ

Sewaktu demam PRU13, PKR dan kroni-kroninya bukan main kuat memfitnah kononnya Barisan Nasional telah membawa masuk seramai 40 Ribu pengundi hantu. Tapi berita terbaru yang kita terima hari ini, pengundi Bangla itu sebenarnya telah menyertai PKR ekoran 'insaf' dengan perbuatan mereka pada PRU yang lepas.

1 comment:

  1. Anwar akhirnya gunakan pengundi hantu bangla dalam pemilihan PKR sekarang yang dikecamnya dalam pru13 yang lalu...akhirnya senjata makan tuan, sendiri gunakan pengundi hantu....tak menghairankan kerana Anwar adalah hantu syaitan dalam bentuk manusia.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute