ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 29 August 2014

KEPERLUAN MEWUJUDKAN SEMULA I.S.A

Oleh : AJ

Inilah bahana bilamana I.S.A dihapuskan.

Melahirkan manusia yang semakin biadap, kurang ajar dan tidak menghormati Tuan di atas tanah tempatnya berpijak. Ingatlah... Jika mereka boleh membunuh Maharaja mereka sendiri. Tidak mungkin satu hari nanti mereka akan melakukan perkara yang sama pada Sultan kita.

Gua malas nak cakap. Cuma aku berdoa agar satu hari nanti I.S.A dapat dihidupkan semula bagi mewujudkan sebuah negara yang aman dan tenteram.

Ini kerana bagiku, keamanan dan kestabilan itu lebih penting dari negara yang memberikan kebebasan bersuara terlalu luas tanpa sebarang tapisan.

Baca komen-komen biadap lagi kurang ajar disini : https://www.facebook.com/MPTonyPua/photos/a.294985654916.143687.128497919916/10152688855669917/?type=1&relevant_count=1

4 comments:

  1. Benda ni semua berlaku apabila Najib sebagai PM dan Sepupu menteri dlm negeri...
    Dua dua manusia spesis sama ni kena bagi jawapan dan pencerahan kepada rakyat...
    Menteri menteri yg mengampu patut berundur secara terhormat

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute