ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 18 September 2014

ISTANA SELANGOR SANGKAL KENYATAAN KETUA PEMBANGKANG

Oleh : AJ

Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim nampaknya cuba mengalihkan kesilapannya selepas Kajang Move kepada Sultan Selangor. Dengan memutarbelitkan fakta, Ketua Pembangkang yang juga kini berhadapan dengan hukuman penjara akibat kes liwat ini menyatakan bahawa sejak 1957, tradisi menghantar 1 nama untuk dilantik menjadi Menteri Besar telah dilaksanakan.

Namun begitu cerita rekaan Anwar ini disangkal oleh Pejabat Sultan Selangor. Dalam kenyataan akhbar yang dikeluarkan hari ini, sudah menjadi tradisi bagi Barisan Nasional menghantar beberapa nama sebagai calon untuk diangkat menjadi Menteri Besar.

Dengan keluarnya kenyataan akhbar ini, sekaligus membuktikan Anwar Ibrahim adalah seorang kaki temberang, putar belit dan pemfitnah. Setelah gagal mengheret Najib dalam kancah politik kotor lagi busuknya, Anwar kini cuba mengheret institusi Raja di Selangor pula.

Semoga rakyat sedar dengan niat jahat Anwar Ibrahim ini.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute