ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 28 October 2013

MAHFUZ OMAR REKA CERITA PALSU MACAM PENGANUT AGAMA SYIAH


Oleh : Razer

Hampeh!!! Tak guna punya Mahfuz!!! Sanggup mereka-reka cerita yang kononnya Bapak kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Haji Baharom mendoakan kemenangan PAS dalam pilihanraya. Walhal orang tua Jamil Khir ni tak pernah cakap apa-apa pun sepertimana yang didakwa oleh MP Pokok Sena ni.

Inikah ajaran ISLAM? Menipu demi UNDI???

Oh ya tak ya... Mahfuz ni bukan USTAZ... Malah latar belakang pendidikan dia juga tidak diketahui... Dan perlu diingat, Si Mahfuz ni lah antara tokoh-tokoh dalam PAS yang tidak mengenali Syiah. Malah beliau sendiri pernah menyatakan bahawa SYIAH adalah sejenis kuih yang dijual di bulan Ramadhan. Sepertimana yang kita ketahui, kepakaran SYIAH adalah dalam mereka-reka cerita hinggakan sanggup menyatakan bahawa malaikat Jibrail tersalah menurunkan wahyu dari ALLAH yang seharusnya disampaikan kepada Ali R.A dan bukannya baginda Nabi Muhammad S.A.W....

1 comment:

  1. Waaaahhhhh mahfuz sial ni dok kat atas nooooo.... maklumlah... orang besaq besaq... besaq kepala, besaq penipu dan besaq peliaq kot... tu pasai berlagak serupa berok mak yeh!

    tuuuu diaaaaaaaaaa penipu besaq dok bercakap pasai bapak Jamil Khir... tiba tiba lak dok mai time nak undi... time len tak Nampak batang hidung... dok Nampak batang nuar berahim jaaaaa.... ish ish ishhhhh

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute