ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 12 December 2013

SEBAB MUSABAB MAHASISWA PERLU KAHWIN 4 @KemPendidikan @MuhyiddinYassin @MsiswaNasional @PenggerakUM

Oleh : AJ

Melihat graf diatas, aku rasa inilah salah satu sebab untuk Mahasiswa Lelaki perlu berusaha untuk memenuhkan kuota 4 yang diberikan ALLAH kepada mereka.

Bukan apa... Kesian kat mahasiswi ni... Kang dah keluar Universiti, masih tak ada pasangan. Lelaki kat IPTA dah la kurang. Tu tak tolak yang sotong, yang gay... Aku yakin makin kuranglaa peratusan kaum lelaki kat Universiti.

Apa-apapun aku nak nasihatkan kat Mahasiswi, janganlah letak harga mahal sangat. Benda wajib macam Mas Kahwin tu tak apalah...Itu hak korang nak mintak. Tapi nak buat majlis ala-ala tema, tukar salin pakaian 20 kali, nak buat besar-besaran tu tak payahlah... Kopak Mahasiswa nak membayarnya... Dah laa PTPTN tak settel lagi... heheheh

Calon-calon kami... Wakakakakah

P/S : Jangan marah :P

1 comment:

  1. kalau mahasiswi perlu ke kahwin dgn mahasiswa jugak? kan ramai jugak lelaki kat luar sana yg walaupun tak blajar tinggi tapi gaji lg mahal dpd lepasan ipt

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute