ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 19 May 2014

RAKYAT MALAYSIA 'DITEGUR' OLEH 'ORANG LUAR'

Oleh : AJ

EPIK!!!

Bilamana seorang rakyat Malaysia ditegur oleh saudara seagamanya apabila terlalu busuk hatinya sehingga tidak dapat melihat kebaikan yang dilakukan oleh Kerajaan Malaysia.

Inilah masalah rakyat Malaysia hari ini. Dah tak reti nak bersyukur dengan nikmat yang ALLAH berikan kepada mereka.

Semoga teguran ikhlas dari bukan warganegara Malaysia ini mampu membuka mata kita agar lebih bersyukur dengan nikmat yang ALLAH kurniakan.

Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: "Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu, dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras".

[Ibrahim : 7]

1 comment:

  1. otak sempit= akal jd kecik= emosi jd besar gajah= tindakan jd punah. otak luas= akal jd lapang= emosi lebih tenang = amal soleh lebih senang. melihat sesuatu isu bukan dari ISLAM SYIAH/KHAWARIJ/LIBERAL, tetapi peganglah pandangan ISLAM AHLUS SUNAH WAJ JAMAAH. mereka itu nampak kebaikan negara kita dari segi ahlus sunah, kita pulak dok korek2 kudis lepas tu tabur kat org ramai..ini jalan ahlul punah. kerana mulut badan binasa.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute