ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 20 August 2014

PENGARAH KOMUNIKASI PKR @fahmi_fadzil KANTOI MENIPU!!! @rafiziramli #LangkahKajang #IniKhalidLah



Oleh : AJ

Dalam satu kenyataan di Sinar Harian, Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil mendakwa kononnya dokumen 'Langkah Kajang' yang bocor ke tangan rakyat Malaysia adalah satu dokumen palsu. Malah dalam kenyataannya yang dipetik oleh Sinar Harian, beliau menyatakan bahawa terma yang digunakan oleh Rafizi adalah 'Serampang Kajang'. Malas cakap banyak, korang baca tengok la episod kekantoian disini :

Dari Laman Berita Rasmi PKR sendiri :


Sumber : http://www.keadilandaily.com/benteng-pakatan-rakyat-selangor-langkah-kajang-ke-putrajaya/

So takkan suara KEADILAN sendiri pun menipu dari melaporkan apa yang keluar dari mulut Rafizi? 29 Januari tu.... Jadi Pengarah Komunikasi PKR, Hang nak kelentong Apa plak sekarang ni? Tak cukup dengan Keratan Artikel. Nah, ditampilkan pula Video.



Jadi pengarah komunikasi PKR, apa pulak nak anda spin kali ni? Dan aku nak tanya, korang tak nak buat laporan polis ke?

1 comment:

  1. camner nak buat laporan polis, takut diri sendiri terkantoi dengan penipuan yang mereka cipta sendiri...

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute