ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 27 October 2014

DEMONSTRASI DI UM SEKADAR SKRIP ULANGAN INSIDEN DI UPSI 2012

Oleh : AJ

Bila aku melihat pintu pagar KL UM dirempuh, aku melihat ianya sekadar skrip ulangan yang pernah berlaku di UPSI awal Januari 2012.

Cuma waktu kat UPSI, ianya bukan melibatkan kes Anwar Ibrahim. Sebaliknya ianya adalah kes Adam Adli yang bakal digantung dari pengajian. Cuma menariknya dalam kes ini, Safwan Anang mendakwa dirinya dipijak oleh Polis. Tapi setelah dirujuk kepada Doktor pakar, ternyata dakwaan Safwan Anang adalah satu penipuan.



Dan lagi satu kelainan yang membezakan skrip Gate UPSI dan Gate UM ialah, di UPSI, Adam Adli tak dapat masuk kampus, sebaliknya di UM, macai-macai Anwar Ibrahim berjaya merempuh pintu pagar UM lalu dengan jayanya mengusung Anwar ke Dataran DTC, dataran yang pernah menabalkan beliau sebagai seorang Mahasiswa.



1 comment:

  1. UM jgn. jadi PENAKUT - perlu dakwa mamat-mamat PKRSODOM/DAPBANGKAI yg. mengajaq anak-anak muda Islam/Melayu kita menjadi MAHASEWEL-LONGKANG, yg. spt. BINATANG BUAS/PENGGANAS - sebab ini perhimpunan HARAM dlm. Univ! Aku heran betul PDRM tak dipanggil UM!

    Kat Barat yg, asyik MELALAK kat Dunia Islam psl. "demokrasi dan hak asasi"-PENIPU mereka pun, tak dak Univ. depa yg. akan biaqkan perhimpanan HARAM-mcm-BINATANG-BUAS ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute