ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 4 December 2014

PULAU PINANG PULAU PELACURAN. APA KOMENTAR MUZABZIB @realDrMAZA @drmazacom ?

Oleh : AJ

Membaca artikel yang dikeluarkan oleh Cucu Tok Selampit, membuatkan kami berfikir. Apa sudah jadi dengan pemerintahan 'Khalipah' Lim Guan Eng? Adakah tidak ada 'Ulama' yang mendekati dan menasihatinya?

Dan bila bercakap mengenai 'ulama' di Penang, akal penulis terus melayang kepada Pakar Komentar Dan Raja Sindir Malaysia, Dr. Al-Muzabzib Al-Oxfordi Wal Queen Elizabethi. Tidak ada satu komentar pun dikeluarkan oleh Raja Sindir ini keatas Lim Guan Eng.

Berlainan dengan sikap beliau apabila mengkritik perbuatan DBKL yang mahu membersihkan Kuala Lumpur dari orang-orang gelandangan. Beliau dengan nada 'perli' mahukan DBKL membersihkan dahulu Kuala Lumpur dengan kelab-kelab malam dan pusat pelacuran. Baca selanjutnya disini, disini dan disini.

Mungkin di Penang sudah tidak ada lagi orang gelandangan. Maka haruslah Dr. Muzabzib mula memberikan komentar (itu sahaja yang boleh dia lakukan) 'perli' kepada kerajaan negeri kelahirannya. Sudah pasti, keintiman Muzabzib yang juga merupakan bekas calon Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang (rujuk sini) boleh menegur Lim Guan Eng agar menukar polisi 'mesra pelacur' kepada 'musuh pelacur'. Dalam masa yang sama penulis juga ingin menyeru Muzabzib meminta agar cukai katil yang dikenakan dinegeri itu dibatalkan (rujuk sini).

P/S : London pun pusat pelacuran :)

Bacaan lanjut disini :

AKTIVITI HARAM : LIM GUAN ENG DAP BUAT U-TURN !! http://novandri.blogspot.com/2014/12/aktiviti-haram-lim-guan-eng-dap-buat-u.html

2 comments:

  1. Muzabzib kata klu jadi kat P. Pinang tak per semua halal...

    ReplyDelete
  2. Mungkin ALLAH SWT akan MURKA dan TENGGELAMkan terus bah. Pulau MAKSIAT tu - itulah bila BINATANG BUAS si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM memerintah!

    Dahlah Geng Kongsi Gelap disyaki berlambak belakang aktiviti ni!

    Begitu juga kat Brickfield terutamanya kat jln. Thambipillay - bangunan yg. tingkap-hapis-dipaku-semua (tak ke ganjil - bangunan mcm. tu ramai org keluaq masuk tapi tingkap semua dah di'paku'kan - tak dak yg. buka), dan jelas bapa ayam/Gangsta kat luaq; dan Chinatown tu pun serupa - semuanya yg. jadi tumpuan pelancong, habis disyaki jadi sarang PELACURAN-SIAL! Aku juga nampak ramai wanita asing berlegar-legar terutamanya!

    HANCOQ NEGARA ISLAM kita ni - akibat angkara si PENDATANG KAPIRDAJAL TAMAK mcm. BINATANG BUAS- esok bakal jdi mcm. kat Thailand, Kampuchea, Vietnam dan Filipina (siap ada "sex tourism" untuk para pelancong) yg. mana anak-anak kecil BUMIPUTERA Thai, Kampuchea, Vietnam dan Filipina ramai diJUAL Geng-geng Kongsi Gelap yg. MENYAMAQ sbg. syarikat hutang. Bila ibubapa miskin tak dapat bayaq hutang terutamanya kat luar bandar apabila tanaman mereka tak menjadi , mereka akan dipaksa suruh serahkan anak kecil mereka pd. Geng Kongsi gelap ini!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute