POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

BILA PELAJAR MADINAH DISERANG "IDEOLOGI" DAJJAL!!!


WAHAI MUIZ, MANUSIA YANG DIBERI PELUANG OLEH ALLAH UNTUK BELAJAR DI MADINAH, BANDARAYA RASULULLAH S.A.W, AKU MEMANG AMBIL PEDULI GERAKAN KAU DALAM JALAN TELAWI, IKD DAN SEANGKATAN DENGANNYA. HATTA KAU BERDEMO DEKAT MADINAH PUN AKU AMBIL KESAH.....TAPI AKU CUKUP PELIK LAGI GANJIL, MACAM MANA ORANG YANG DIBERIKAN PELUANG OLEH ALLAH BELAJAR DI UNIVERSITI ISLAM MADINAH BOLEH BERSEKONGKOL DENGAN SI KHALID ISMATH DARI UiTM YANG DAH TERANG-TERANG MENGAKU SYIAH???? APA MASYAIKH KAT SANA TAK BAGI TAHU KAU KAH APA AQIDAH SYIAH NI??? ATAU KEPALA KAU MEMANG JENIS TAK AMBIL PUSING??? KOT YER PUN KAU KEPALA LIBERAL, TAKKAN SAMPAI KAU SANGGUP BIARKAN PENJILAT RABAI YANG MENGKAFIRKAN SAHABAT NABI INI MENJADI TEMAN 'SEPERJUANGAN' KAU??? BUKA MATA LAH OIIII.....SI KHALID ISMATH NI DAH TERANG-TERANG SYIAH!!!!

PENGLIBATAN SI MUIZ DENGAN KAMI YANG DIKETUAI OLEH SYIAH KHALID ISMATH : http://pengikutsetia.blogspot.com/2012/07/kami-persatuan-mahasiswa-yang-menghasut.html

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.