POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

SAH!!! DALAM PAS ADA SYIAH

Amacam sekarang??? Memang benarlah apa yang aku buktikan selama ini. Sememangnya wujud SYIAH dalam PAS. Dan memang MAT SABU sendiri tu pun SYIAH. Dan aku dah berjumpa dengan seorang anak saudaranya sendiri yang mengaku depan aku yang menyatakan bapa saudaranya yang kini menetap di Shah Alam itu memang seorang pengikut TEGAR SYIAH. Jadi kepada PAS, nak coverline apa lagi??? Kalau Ustaz Kazzim Elias yang korang pecat dari PAS pun mengaku dalam PARTI yang guna nama ISLAM kat Malaysia ni ada SYIAH, korang nak temberang apa lagi???


Bukti Pendang 'port' syiah [VIDEO] : http://www.youtube.com/watch?v=KRjvnLifo98&feature=relmfu


LAPORAN DARI MALAYSIAKINI : http://www.malaysiakini.com/news/204683




POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.