ITULAH PENTINGNYA ENGLISH EDUCATION



Oleh : AJ

Dalam berbicara terutama sekali dalam hal-hal yang boleh mencetuskan perdebatan mengenai soal prinsip dan aqidah, wujud dua kumpulan disini. Pertama kumpulan yang jenis nak menang, manakala yang kedua jenis nak tengok hujjah. Hari ini aku malas nak celoteh panjang. Cuma nak ajak kawan kawan-kawan kita dekat dalam PAS tu, bila nak mentafsir peribahasa atau perumpamaan dalam Bahasa Inggeris, janganlah faham secara Literal. Sebab itu menampakkan kebodohan diri tu sendiri. Lainlah kalau macam Nik Aziz cakap kat bawah ni.... Nak kata peribahasa pun bukan, nak kata perumpamaan pun bukan.... 

Post a comment

0 Comments