KEJAYAAN DAP 'MENTARBIAH' PAS


Oleh : AJ

8 Januari 2013 menyaksikan PAS sekali lagi dikeldaikan oleh DAP dan PKR. Ketika isu kalimah ALLAH ini sekali lagi dibangkitkan oleh DAP, PAS tidak mampu berbuat apa-apa melainkan bersetuju dengan permintaan DAP.

Namun tatkala PAS memohon untuk melaksanakan negara ISLAM dan HUDUD, maka DAP lah yang paling kuat menentang. Malah Karpal Singh siap menyatakan 'Over My Dead Body' sekiranya PAS mahu melaksanakan Negara ISLAM dan Hudud.

Inilah kancah perjuangan PAS. Mudah mengalah dengan orang kafir, namun berkeras dengan sesama Muslim.

Bacalah analogi mudah yang aku tulis kat bawah ni ;

Bila PAS kena MAIN

1. PAS mintak HUDUD. DAP tak nak. PKR cakap boleh bincang. KEPUTUSAN = PAKATAN TAK LAKSANA HUDUD dan HUDUD tak DITULIS LANSUNG DALAM BUKU JINGGAY = PAS GAGAL DALAM PERJUANGAN.

2. PAS mintak NEGARA ISLAM. DAP kata No Way. PKR cakap boleh bincang. KEPUTUSAN = NAMA 'ISLAM' GUGUR, ganti 'KEBAJIKAN'

3. DAP mintak guna NAMA ALLAH. PAS tak berani bersuara. PKR kata boleh bincang. KEPUTUSAN = PAKATAN SETUJU GUNA NAMA ALLAH UNTUK SEMUA AGAMA.

4. DAP mintak Tanah. PAS tak berani nak tentang. PKR kata boleh bincang. KEPUTUSAN = TANAH hampir seluas PUTRAJAYA diserahkan.

KEPUTUSAN 

2 KALI DAP MINTAK SEMUANYA BERJAYA
2 KALI PAS MINTAK SEMUANYA LINGKUP

Semuanya dah terkubur dibalik nama PAKATAN PEMBANGKANG. PAS sudah tidak lagi ada PRINSIP yang asal. Semuanya digadaikan demi meraih undi dan sokongan. Bak kata Hadi Awang, usahkan Syiah, Khawarij pun diterima masuk kedalam PAS. Maka sudah terserlah. PAS lemah. LEMAH DALAM MEMPERTAHANKAN PRINSIPNYA.

Sebelum berakhir korang dengarlah ucapan KETUA MENTERI DAP PULAU PINANG ni mengenai HUDUD



Apa dia cakap? Walaupun PKR dan PAS bersetuju, tetapi sekiranya DAP tak bersetuju, maka ianya TAK BOLEH DILAKSANAKAN. Jadi DIMANAKAH MARUAH PAS yang kononnya MEMPERJUANGKAN ISLAM tetapi dalam masa yang sama tak mampu NAK MENINGGIKAN SUARA PADA ORANG KAFIR INI DAN MEMPERTAHANKAN PRINSIP PAS??? Dengan KERAJAAN MALAYSIA yang dipimpin oleh Pemimpin ISLAM, boleh dimaki, boleh dihina. Dengan KAFIR ni tak mahu plak eh? HEBAT!!!




Post a Comment

0 Comments