POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

SERUAN KEPADA IKHWANUL MUFLISIN DARI DALAM NEGARANYA


Oleh : D.A

Dr Sai'd Raslan (Ulama' Salafi di Mesir) berkata bahawa Ikhwanul Muslim ditaja oleh Yahudi dan Barat untuk menghuru-harakan Mesir dan untuk mengambil pentabdiran Mesir, dalam keadaan IM mengetahui mereka dipergunakan sehinggalah akhirnya mereka mendapat kuasa dibawah kekuasaan Dr Morsi.

Setelah mendapat kuasa, mereka membuat keputusan tidak berdasarkan perjanjian antara mereka dan "bos" mereka tadi lalu mereka dihuru-harakan pula oleh agen Yahudi dan Barat yang lain..

Dan hal ini telah berulang sejak dahulu lagi (Bermula dari zaman Gamal Abdel Nasser, Anwar Sadat, Hosni Mubarak, dan sekarang ini Dr Morsi) dan akan terus berulang-ulang dimasa akan datang selagi mereka tidak meninggalkan manhaj Ikhwanul Muslimin dan kemudian kembali kepada Al-Quran dan As-Sunnah yang sahih diatas kefahaman Salafus Soleh. Apa yang terjadi di Mesir adalah keadaan akan menjadi lebih terus dan lebih teruk..

Syaikh berkata : Ikhwanul Muslimin menyangka mereka cerdik namun hakikatnya, mereka tertipu dengan tipu daya Yahudi dan Barat yang sebelum ini mempergunakan mereka.

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.