POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

PENGERUSI SUARAM TULIS BUKU UNTUK SOKONG PERJUANGAN LGBT DI MALAYSIA

Oleh : Jebat

Ketika penulis ke kedai buku Kinokuniya KLCC beberapa minggu yang lepas, penulis terserempak dengan sebuah buku yang ditulis oleh Pengerusi Suara Rakyat Malaysia (SUARAM), Kua Kia Soong. Buku yang berjudul 'The Patriot Game : Writing On The Malaysian Wall' tidak lebih sebagai 'bible kecil' bagi mensucikan perjuangan LGBT atas nama 'Hak Asasi Manusia'. Ternyata inilah perjuangan SUARAM. Perjuangan Gay, Lesbian, Biseks dan Transeksual. Jadi kita tahulah kenapa Pakatan dapat undi popular dalam PRU13. Kerana sebahagian kecil rakyat Malaysia pengamal LGBT ini telah memberikan undi mereka kepada Pakatan. Inilah 'kepopularan Pakatan' yang sebenarnya :)


POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.