POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

BUKTI MACAI PAKATAN CUKUP SAYANG DENGAN UMNO

Oleh : AJ

Bagus.... Inilah semangat yang kita mahukan. Memang hidup ni kena saling ingat mengingati....Cuma kami nak tanya. Adakah 'peringatan' serupa yang mereka berikan kepada pemimpin mereka ketika dalam mengeluarkan ucapan? Contohnya dalam video kat bawah ni :



Setahu aku ALLAH berfirman dalam Al-Quran yang bermaksud;

“...Pada hari ini, Aku telah sempurnakan bagi kamu agama kamu, dan Aku telah cukupkan nikmat-Ku kepada kamu, dan Aku telah redakan Islam itu menjadi agama untuk kamu….”
(Al-Maidah:3)

Jadi secara tidak langsung, WAHYU DAH TAMAT. Dah habis. FINISH cakap omputih. Khalas cakap Arab. Jadi Nik Abduh ni dapat wahyu dari mana?

Dan bersandarkan dalam Al-Quran dan Hadith, tak ada satu pun arahan ALLAH yang menyuruh UMAT ISLAM ke PUTRAJAYA. So Ajaran Sesat mana pula yang Nik Abduh bawak? Keh3. Barua-barua DAP sila jawab....

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.