POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

BEZA PRESIDEN @pmium YANG KAKI FITNAH BERBICARA DENGAN CINA YANG CERDIK AKALNYA

Oleh : AJ

Giliran Presiden Persatuan Mahasiswa Islam UM yang pernah kantoi memfitnah rakan mahasiswa di kampus menunjukkan kebodohannya setelah YDP MPMUM menunjukkan bakatnya sebelum ini. Dalam statusnya, beliau mengucapkan 'Tahniah kepada rakyat' kerana kononnya TURUN bersama dalam demonstrasi yang berlaku malam semalam. Malah beliau dengan 'selambernya' menyatakan 'Majlis Demonstrasi' berjalan dengan aman tanpa sebarang provokasi.

Baiklah...Sekarang kita dengar apa kata ACP Dang Wangi dan apa pula kenyataan BERNAMA


Apa-apa pun majoriti Mahasiswa yang turun malam tadi adalah pelajar-pelajar Melayu Islam. Sedangkan yang memenuhi Perpustakaan dan sibuk menelaah pelajaran adalah rakan-rakan mahasiswa kaum Cina dan India ekoran minggu peperiksaan sudah bermula.

Malah wakil kaum CINA sendiri mengakui kepintaran kaum CINA dan INDIA berbanding kaum Melayu dalam 'meletakkan priority' keselamatan diri mereka.

Jadi kepada Bukhari, cukuplah dengan kebodohan YDP MPP UM. Toksahlah kau menambahkan imej Mahasiswa UM dah sedia tercalar.

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.