POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

JOM KENALI 'HAKIM ICJ' YANG 'MENGIKTIRAF' 'SULTAN MELAKA' @_SultanMelaka @SultanMelaka_ @drmazacom @realDrMAZA

Oleh : AJ

Tak tahan nak gelak aku. Rupa-rupanya ada orang yang lebih hebat dari 'Sultan Melaka' yang duduk kat Gombak. 'Print Screen' yang atas ni plak menunjukkan 'majlis penyerahan akuan' oleh 'wakil ICJ' kepada Raja dan Permaisuri Kerajaan Islam Asia. Aik... Tak pernah plak aku dengar ada Raja Islam Asia. Yang terbesar pun Maharaja di negara tembok besar cina. Tu pun dah tak wujud.... Namun bukan isu ini yang aku ajak korang tengok. Isu yang aku nak 'highlight'kan ialah siapa 'wakil ICJ' yang memberi 'pengiktirafan' kepada 'Sultan Melaka' yang menawarkan jawatan mufti kepada Dr. Maza?

Malas nak cakap banyak, korang baca la sendiri. Ini linknya : http://tikamanbinasa.blogspot.com/2013/12/fake-king-of-malacca-and-his-fake-letter.html



POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.