POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

MASJIDIL HARAM DI GUA MUSANG???

GUA MUSANG, 12 JANUARI 2013 : Gua Musang bakal menerima sebuah lagi mercu tanda baru apabila Kerajaan Persekutuan meluluskan peruntukan bagi pembinaan banggunan baru Masjid Razaleigh di Gua Musang.

Menurut ADUN GALAS, YB Aziz memaklumkan menerusi akaun FBnya, projek berkenaan sudah berada pada fasa kedua mesyarat teknikal yang berlansung di pejabat Jabatan Pembanggunan Persekutuan Kelantan di Kota Bharu.

"Reka bentuk masjid yang akan di bina adalah cetusan idea YBM tengku razaleigh sendiri iaitu model Masjidil haram di Makkah.Apabila siap nanti ianya Akan menjadi satu lagi Mercu tanda pembangunan Gua Musang.Semoga ianya menjadi kenyataan, Insyaallah." katanya.

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.