ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 14 January 2013

ANTARA SEBAB KERAJAAN TAWARKAN STADIUM NASIONAL BUKIT JALIL



Oleh : AJ

Ada sebab kerajaan mintak penganjur untuk gunakan Stadium Nasional Bukit Jalil. Kerajaan tak nak kaki demonstrator berpanas, bimbang ada yang pitam, pening atau kulit terbakar. Kang salahkan kerajaan jugak. Nak kata tak ada pengangkutan awam, kami dah buktikan dalam artikel yang lalu, pengangkutan awam banyak ke Stadium Nasional Bukit Jalil. Tapi nak jugak tempat yang tak berbumbung. Kerana apa? Nak tunjuk 'MACAM BANYAK' walaupun akhirnya AL-JAZEERA sendiri anggarkan hanya 45 Ribu peserta sahaja yang berdemo hari tu....dan bukannya SEJUTA sepertimana yang diwar-warkan oleh Hismuddin Rais sepertimana video dibawah ini.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute