ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 3 January 2013

BUKTI KUKUH : PAS MEMPERMAINKAN HUKUM ALLAH!!!

Oleh : AJ

Selama ni puak-puak Pakatan Khawarij bukan main hebat kata UMNO tolak ISLAM sebab tak nak laksanakan hukum Hudud. Fitnah lebih teruk ditimpa kepada UMNO dengan mengatakan UMNO menolak HUKUM ALLAH, sedangkan natijahnya TIDAK ADA SEBARANG KENYATAAN RASMI SECARA HITAM PUTIH yang menyatakan KERAJAAN PERSEKUTUAN dibawah pimpinan UMNO akan mengambil tindakan darurat kepada kerajaan Negeri Kelantan sekiranya mahu melaksanakan HUKUM HUDUD. Malah Ketua Hakim Syarie Kelantan, Dato' Daud Mohamad dengan terang menyatakan MEREKA BERSEDIA MELAKSANAKAN HUKUM ALLAH itu dan HANYA MENUNGGU KEBENARAN DARI KERAJAAN NEGERI, ekoran KUASA AGAMA ISLAM adalah dibawah kerajaan negeri. Baik sekarang kita lihat KOMPILASI PAS MELACURKAN HUDUD DEMI TUJUAN POLITIK ALA KHAWARIJ mereka.




Baik...Itu kenyataan dari dalam PAS...kita semak pula kenyataan bersama PAS dalam PAKATAN KHAWARIJ




Amacam??? Mana pergi suara PAS yang selama ni terlalu kuat menyalahkan UMNO dan BARISAN NASIONAL sebab tak laksanakan hudud? Tapi dalam Pakatan sendiri PAS dah jadi SYAITAN BISU. Baik sekarang kita analisis video yang diedit oleh saudara Taming Sari.




Disebabkan orang PAS ni terlalu gemarkan PROF. DR. AL-QARADAWI. Aku tampilkan pendapat beliau mengenai Hudud vs Pembangunan.



Jadi kepada PAS..Termasuk Nik Aziz yang dah boleh letak jawatan tu, sampai bila kalian nak LACURKAN HUDUD demi UNDI? Tak bolehkah kalian duduk sekali dan berbincang dengan elok dengan saudara seagama kamu dari dalam UMNO? Atau memang hati kalian dah penuh dengan nanah-nanah peninggalan Ibn Muljam????

Sumber:http://ulamak.pas.org.my/

1 comment:

  1. MEMBERSIHKAN DIRI DARI SEGALA KEKOTORAN
    DI SAMPING ITU HIASKANLAH DIRI DENGAN SEGALA KEBAIKAN.
    TIAP-TIAP SEORANG ITU BERTANGGUNGJAWAB UNTUK MENEBUSKAN
    DIRINYA DARI API NERAKA.

    SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK BERBUAT ZALIM KEPADA MANUSIA
    TETAPI MANUSIA ITU SENDIRI YANG MEMBUAT ZALIM KEPADA
    DIRINYA.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute