ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 16 January 2013

ITULAH PENTINGNYA ENGLISH EDUCATION



Oleh : AJ

Dalam berbicara terutama sekali dalam hal-hal yang boleh mencetuskan perdebatan mengenai soal prinsip dan aqidah, wujud dua kumpulan disini. Pertama kumpulan yang jenis nak menang, manakala yang kedua jenis nak tengok hujjah. Hari ini aku malas nak celoteh panjang. Cuma nak ajak kawan kawan-kawan kita dekat dalam PAS tu, bila nak mentafsir peribahasa atau perumpamaan dalam Bahasa Inggeris, janganlah faham secara Literal. Sebab itu menampakkan kebodohan diri tu sendiri. Lainlah kalau macam Nik Aziz cakap kat bawah ni.... Nak kata peribahasa pun bukan, nak kata perumpamaan pun bukan.... 

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute