ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 23 July 2013

KEPADA GUNESWARI KELLY [INDIVIDU YANG MENDAKWA KONONNYA PELAJAR BUKAN ISLAM DISURUH MAKAN DALAM JAMBAN], TAKKAN ANDA TAK TAHU BEZAKAN JAMBAN DENGAN BILIK PERSALINAN???

Oleh : RPM

Nampaknya heboh di media sosial, beberapa gambar pelajar bukan Islam yang diarahkan untuk makan dalam 'jamban'. Dan berdasarkan 'caption' gambar yang diberikan, dinyatakan bahawa pelajar-pelajar yang tak berpuasa ini disuruh makan di dalam 'jamban' kerana tidak dibenarkan menggunakan kantin pada bulan Ramadhan. Dan dakwaan ini datangnya dari seorang individu yang bernama Guneswari Kelly.

Namun benarkah apa yang berlaku seperti yang didakwakan oleh mereka? Jawapannya adalah ianya adalah satu FITNAH. Kami ulangi FITNAH!!! Ini kerana pelajar-pelajar bukan Islam ini tidak sama sekali makan di dalam Jamban sebaliknya di bilik persalinan. Untuk keterangan lanjut, layari blog Mazidul Akmal Sidek untuk penjelasan seterusnya.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute