ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 18 November 2013

RAFIZI JAMBU BERPUSING-PUSING NAK JAWAB ISU ELAUN

Oleh : Jebat

Rafizi jambu yang juga ahli Parlimen Pandan ni nampaknya berpusing-pusing nak jawab samaada dia terima elaun dari Kerajaan Negeri Selangor atau tidak.

Ini memang kebiasaan pembangkang. Bila orang lain dibayar elaun, mereka kata membazir wang rakyat. Tetapi bila mereka dibayar elaun, mereka kata itu hak mereka.

Macam celaka!!!

P/S : Aku memang sokong elaun kesemua Menteri dan Ahli Parlimen dipotong!!! Dan kalau Pemimpin Pakatan betul-betul 'kasih'kan rakyat, apakata kesemua MP PAKATAN MENOLAK SEBARANG ELAUN dari dibayar kepada mereka. Bak firman ALLAH S.W.T dalam surah Al-Baqarah ayat 44

"Patutkah kamu menyuruh manusia supaya berbuat kebaikan sedang kamu lupa akan diri kamu sendiri; padahal kamu semua membaca Kitab Allah, tidakkah kamu berakal."

2 comments:

  1. Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple tweeks would really
    make my blog stand out. Please let me know whbere you got your
    theme. Thanks

    Look into my website ... gclub

    ReplyDelete
  2. มีประโยชน์มากครับ http://www.th-royal1688.com/download/

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute