ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 6 January 2014

ANALISIS TERHADAP GAYA TULISAN @realDrMAZA @drmazacom

Dipetik dari tulisan : Dr.Aznil Hisham

Rasulullah saw bersabda : ”Di akhir zaman akan ada para ahli ibadah yang bodoh dan para ulama yang jahat.” (HR at-Tirmidzi).

ALLAH BAYAR CASH PADA DR MAZA (^_^) - Kesabaran Harussani terbayar

Alhamdullilah.. Pihak Dr.Maza sudah memohon maaf atas keterlanjuran admin2 beliau.. Sikap ini harus di puji.. 

Namun aku masih curiga.. Betul ke admin dia yang tulis.. Atau admin dia menjadi kambing hitam atas dosa beliau?? Entah lah..

Ini adalah pendapat aku.. Mungkin pendapat aku salah.. Aku adalah salah seorg pembaca tulisan2 DrMaza dalam FB beliau.. Aku rasa aku kenal tulisan beliau.. 

1) Selalunya.. Jika admin beliau yg tulis.. Ada perkataan [admin].. Tp jika mereka menulis tanpa perkataan tersebut.. Ini bermakna DrMaza telah membela seorg yg tak bertanggungjawab.

2) Maza suka menggunakan simbol "titik bertindih" (lihat gambar).. Dalam permulaan ayat mahupun pertengahan ayat.. Itu yang membezakan penulisan beliau dgn admin yg lain.

3) Tulisan Maza kebanyakkan cynical dan sarcasm.. 

4) Jika tulisan tersebut mengenai isu2 semasa.. Knp admin dia yg tulis.. Nak tulis.. Tulis lah kat wall sendiri.. (^_^))

---------

Kalau lah dakwaan beliau ni di hantar ke Jabatan Forensik.. Confirm kantoi besar macam kantoinya sperma Anwar.. 

Dah xde bezanya antara air liur Maza dengan Sperma Anwar. 

---------
Apa pun Allah dah bayar cash pada DrMaza dgn apa yg beliau lakukan kpd Tan Sri Harussani..

Semua ini berkat kesabaran Tan Sri Mufti..

Sesungguhnya Allah bersama-sama dengan orang2 yang teraniaya.. (^_^))

SAYA SOKONG TAN SRI HARUSSANI. 

(^_^)) 

Komen Pena Minang : Camna ni?? Ada sesiapa nak komen? Kepada Maza, kalau tak boleh dikritik, baik jangan jangan jadi lecture yang makan gaji dengan kerajaan....Hahahahaha.

Bacaan lanjut :

http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/bukan-kali-pertama-realdrmaza-drmazacom.html#axzz2pcO8A7Vw
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/siapa-bos-fb-drmazacom-realdrmaza-atau.html#axzz2pcO8A7Vw
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/realdrmaza-tak-baik-laa-fitnah.html#axzz2pcO8A7Vw

4 comments:

  1. Tuhan Maha Adil,,,,tanpa menunggu masa yang lama ...setiap kesalahan dibalas dengan seadilnya .Namun begitu...pada yang ditangguh pembalasan pula,hendaklah beringat-ingat kerana semakin lama ditangguh semakin azab siksaan yang bakal menimpa.

    ReplyDelete
  2. ni orang panggil ularmak dalam semak, perosak ukhwah, cakap tak serupa bikin, diri sendiri pun terkantoi, bertaubat lah ye!!

    ReplyDelete
  3. Dulu Ustaz Badrulamin pun pernah maki dan caci Mufti Perak ni sebelum ini. Akhirnya Allah bayar cash gak kat dia. Dia kena tangkap berkhalwat jam 3 pagi.

    ReplyDelete
  4. nilah contoh ulamak su'..ulamak jahat yg merosakkan masyarakat! badrul amin sudah dibayar cash. mustapa ali pun sudah..dr mazDA ni tunggu masa nak jatuh je!

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute