ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 6 January 2014

BUKAN KALI PERTAMA @realDrMAZA @drmazacom KANTOI FITNAH


Oleh : AJ


Rasulullah saw bersabda : ”Di akhir zaman akan ada para ahli ibadah yang bodoh dan para ulama yang jahat.” (HR at-Tirmidzi).

Sebenarnya apa yang terjadi pada Dr. Maza bukanlah kali pertama dia kantoi memfitnah. Dah banyak kali dia kantoi. Cuma dia ni spesis macam Anwar Ibrahim. Pandai konar, pandai baring, pandai belit. Sebab tu ramai yang terus terpikat dengan kaedah pengucapannya. Maklumlah orang pandai bercakap.. Macam Anwar Ibrahim. 

Apa nak buat... Satu negeri dengan Anwar Ibrahim.

Tak banyak sikit, sifat Assobiyyah tu tetap ada...Wakakakakah

Meh kita tengok sedikit episod kekantoian fitnah Dr. Maza. 

Soalnya dari mana maklumat dia dapat?

Jawapan :

Dari Azhar Idrus laa... Tak caya? Cer tengok video kat bawah ni. Siap dengan penjelasan Dr. Fathul Bari lagi.





Meh kita tengok video yang paling Rajih lagi :



Usahkan pemerintah difitnah, malah team pena minang sendiri pun tak lepas dari sasaran Dr. Maza. Buktinya disini : http://apple-biru.blogspot.com/2012/12/desak-dr-asri-memohon-maaf-secara.html dan disini : http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/01/maza-madkhali-anwar.html#axzz2pc8qbiUR

So? Orang macam ni nak buat guru? Wallahu'alam. Tak tau laa teman yeop!!!

Bacaan seterusnya :

http://mynewshub.my/2013/12/29/anwar-sendiri-favourite-gambar-gay-lepas-itu-salahkan-umno-jugak/#.UsqIS_QW3N1
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/siapa-bos-fb-drmazacom-realdrmaza-atau.html#axzz2pc8qbiUR
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/realdrmaza-tak-baik-laa-fitnah.html#axzz2pc8qbiUR

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute