ADAKAH INI PUNCA PM UKRAINE TUDUH PEMBERONTAK PRO-RUSSIA TEMBAK MH17?

Oleh : AJ

Malaysia sekali lagi menjadi tumpuan dunia apabila pesawat negara kita, MH17 telah ditembak jatuh oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab. Sejurus terjadinya insiden ini, maka Amerika, Ukraine dan Belanda mula menyalahkan Russia dan pemberontak Pro-Russia, yang kononnya mereka terlibat dalam nahas berkenaan.

Apa-apapun kami tidak mahu memberi komentar panjang mengenai isu ini. Cuma yang kami nak highlightkan adalah isu ini.

Pemberontak Ukraine Pro Russia pernah mengedarkan risalah anti-Yahudi. Adakah ini punca untuk PM Ukraine muduh pihak pemberontak sebagai pihak yang menembak pesawat MH17? Sejarah membuktikan, Yahudi bijak dalam mengeksploitasi pihak lain demi keuntungan mereka. Dan sejarah juga membuktikan bangsa ini, boleh membunuh sesiapa sahaja, asalkan dapat memberi keuntungan kepada mereka. Baca lanjut disini : http://www.timesofisrael.com/ukraine-prime-minister-blasts-anti-jewish-leaflets/

Namun Alhamdulillah. Malaysia tidak termakan dalam fitnah permainan mereka. Priority kita sekarang adalah membawa pulang jenazah / mayat dan membuka siasatan bersandarkan kotak hitam yang diserahkan oleh pihak berkenaan kepada kita.

Semoga kebenaran akan terserlah!!!

Post a Comment

0 Comments