ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 24 July 2014

ASTRO DAN ISRAEL

Oleh : AJ

Aku sebenarnya dah lama tau yang Astro ni ada perkaitan dengan syarikat milikan yahudi kelahiran Mesir yang kini menetap di Hollywood.

Sebab tu rumah aku tak pakai Astro. Malas cakap panjang... Korang tengok la sendiri kat bawah ni...


Rujuk :

http://www.saban.com/html/team/saban.html
http://www.saban.com/html/about.html

4 comments:

  1. Tobat aku x pakai astro....

    Tuka2 pakai unifi....

    ReplyDelete
  2. channel yg free pun tak tertonton. tenet ngan tepon jer dah memadai

    ReplyDelete
  3. pakai je njoi tak yah bayar bulan2

    ReplyDelete
  4. beb, dia kata venture dgn astro.. bukannya dia memiliki astro
    - member semanhaj -

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute