ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 15 July 2014

RAKYAT PALESTIN TOLAK YUSUF AL-QARADAWI DAN SOKONG BASHAR AL-ASSAD DAN HEZBULLAH - PRESS TV



Oleh : AJ


"Rakyat Palestin menolak Al-Qaradawi dan menyokong Bashar Al-Assad dan Hezbullah."

Nampak macam pelik sahaja bunyinya. Namun itulah propaganda yang dimainkan oleh Press TV, stesen tv satelit yang dibiayai oleh Kerajaan Republik Syiah IRAN.

Maklum kita mengetahui mengenai keganasan Bashar Al-Assad yang menyembelih orang-orang Sunni di Syria. Namun nampaknya dalam isu ini, Hezbullah bersama-sama Bashar Al-Assad membunuh orang-orang Sunni di Syria.

Dan untuk seketika, kita dah terlupa dengan nasib umat ISLAM yang di Syria, yang setiap hari dibedil dan dibunuh oleh Syiah.

Dan di Malaysia. Kita dah ada penyokong kuat Bashar Al-Assad. Siapa lagi kalau bukan Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu.



Apa-apa pun, yang pada pendapat kami, yang terjadi di Palestin hari ini adalah sebahagian dari rancangan mengalihkan pandangan umat ISLAM seluruh dunia mengenai pembunuhan beramai-ramai kelompok Sunni di Syria. Sepertimana yang kita ketahui, Hezbullah yang gemar merekayasakan diri mereka sebagai 'sahabat Palestin' sebenarnya tidak lebih dari pembuka pintu fitnah. Kini, dimana mereka tatkala Palestin diserang? Fikir-fikirlah!!!



Rujukan :

http://www.presstv.ir/Contact.html

1 comment:

  1. Syiah itu dikatakan sebagai yahudi yg sebenarnya.Perhatikan hadis mengenai dajjal yg keluar dari isfahan iran bersama 70ribu orang pengikut yg memakai altayalisah(jubah yahudi).

    Iran bermuka2 dengan dunia Islam konon2 merekalah penentang kuat israhell padahal itu cuma taqiyah mereka yg licik.Ironinya di saat negara2 Arab Islam yg kuat(iraq,mesir,libya,syria) tumbang satu-persatu angkara rancangan 'the hidden hand', Iran yg diwar2kan sebagai musuh ketat israhell tetap terselamat dan aman2 saja sampai sekarang.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute