ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 21 July 2014

[VIDEO] PENJELASAN DARI JURUTERBANG JEPUN MENGAPA PESAWAT MALAYSIA #MH17 GUNA RUANG UDARA UKRAINE



Korang faham-faham sendiri la... Aku tak reti nak translate bahasa dia ni.. Dan kenapa Korean Air tak guna ruang udara Ukrnaine,  sebab dorang buat stop kat Dubai.... So apa kejadah nak lalu kat atas sana? Apa yang aku tau, Ketua Pemuda PAS, si Suhaizan Kayat ni bodoh.

2 comments:

  1. Syarat nak jadi ahli pas kena bodoh seumur hidup. Ada faham, bodoh macam semua Pemimpin mereka.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah satu cara boleh menyebabkan anda masuk dalam neraka ialah dengan mengata / memanggil seseog dengan kata2 nista dan xsempat memohon maaf kepadanya

      Delete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute