ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 5 August 2014

[VIDEO] PENIPUAN 'LIKE' DI FACEBOOK



Oleh : AJ

Apa-apapun aku just nak cakap kat sini, memanglah orang Yahudi ni keturunan yang bijak. Mereka pandai membuat duit dan mencari peluang. Dengan hanya menjual 'angka' sahaja, mereka boleh mendapat pulangan yang besar. Maka, kalau dalam bab ni pun dorang boleh menipu, agak-agak matawang US$ tu agak macam manalah manipulasinya. Dan perlu diketahui bahawa, jika Malaysia, Ringgitnya disandarkan keatas emas yang tersimpan. US$ pula tidak disandarkan pada apa-apa bentuk. Sekadar permainan nombor sahaja. Sebab itu bila Muammar Gaddafi tak nak gunakan US$ dalam urusniaga minyak Libya, sebaliknya hanya mahukan tukaran dalam bentuk emas, maka akhirnya, beliau mati dibunuh oleh agen-agen CIA.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute