ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 10 September 2014

KANTOI!!! MAKI KERAJAAN TAK KIRA WAKTU, AKHIRNYA @mbnizar TERSUNGKUR MINTA DIBANTU

Oleh : AJ

Pelik aku tengok Nizar ni. Takkan tak ada tauke-tauke Cauvenis kat Perak yang dia dah bagi tanah sampai 99 tahun tu tak boleh nak tolong support anak dia belajar?

Lagi satu apesal nak ke US? Apa dekat Malaysia ni dah tak ada tempat ke? Kan banyak IPTS kat Malaysia ni.... KAN US tu Pro Israel. Apesal nak hantar anak ke sana? Hantar la ke Taiwan ke, China ke...

2 comments:

  1. Perlu disebarkan ke AKHBAR2 UTAMA..NIZAR DERHAKA kena mohon maaf kepada KERAJAAN..

    NIZAR tak ada duit setelah projek longkang & jamban tidak diserahkan DAP kepada beliau

    ReplyDelete
  2. MARA itu bukan hak milik kerajaan tetapi juga milik semua rakyat Malaysia tanpa kira fahaman politik. Peruntukan MARA pun duit rakyat juga. Adakah semua orang kena jadiu yesman sahaja dan terima apa yang disuap. Sebagai rakyat beliua juga ada hak ke atas setiap sen wang rakyat yang diuruskan oleh kerajaan

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute