LELAKI SYIAH JUAL NAMA SAUDI UNTUK LANGGANI PELACUR DI INDONESIA


Oleh : Jebat

Tidak cukup perempuan Parsi yang menjadi mangsa keganasan seksual Syiah, kini Indonesia pula menjadi sasaran mereka. Dengan menggelarkan diri mereka sebagai 'orang arab', bangsa Parsi ini menjual nama bangsa 'arab' bagi mengaburi perbuatan jahat mereka.

Portal SyiahIndonesia.com melaporkan bahawa kebanyakkan lelaki Iran yang datang ke Indonesia mengakui mereka adalah warganegara 'Saudi' selain cuba mengelirukan wanita di Indonesia dengan konsep 'nikah' Mut'ah, bahawa konsep perkahwinan ini diterima pakai dalam Islam.

Untuk makluman pembaca sekalian, memang benar, wujud kumpulan Syiah di Arab Saudi. Namun harus diingatkan bahawa, prinsip kerajaan Arab Saudi pula amat berlainan dengan kelompok Syiah. Kerajaan Arab Saudi sama sekali tidak mengiktiraf pernikahan seperti ini, malah Badan Ulama Arab Saudi sendiri memfatwakan pengharaman Mut'ah. Apa-apapun, menjadi bangsa arab, bukan bermakna mereka memahami Islam secara keseluruhannya.
LELAKI SYIAH JUAL NAMA SAUDI UNTUK LANGGANI PELACUR DI INDONESIA LELAKI SYIAH JUAL NAMA SAUDI UNTUK LANGGANI PELACUR DI INDONESIA Reviewed by pena minang on September 18, 2014 Rating: 5

No comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

Powered by Blogger.