ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 13 February 2016

[FAIL LAMA] OBAMA JUMPA PEJUANG LGBT, LIBERAL & EKSTRIMIS DEMOKRASI DI MALAYSIA



Inilah antara muka-muka yang hadir "menghadap" Obama ketika Presiden Amerika Syarikat tersebut mengadakan lawatan ke Malaysia untuk kali kedua pada tahun 2015. Cuba korang perhatikan, berapa kerat orang ISLAM didalamnya? Dan yang ISLAM tu pula, berapa kerat yang faham ISLAM berdasarkan apa yang Nabi Muhammad Sallahualaihi Wassalam bawak.



Dan korang perhatikan secara teliti. Ada diantaranya adalah anak kepada raja dan ada diantara mereka inilah yang menjadi pembuat-pembuat fitnah kepada Perdana Menteri kita.


 وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ 

Orang-orang Yahudi dan Nasrani akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. (Al Baqarah: 120)


وَمَكَرُوا وَمَكَرَ الله وَاللهُ خَيرُ المَاكِرِينَ

“Mereka itu melakukan muslihat dan tipudaya kepada Allah dan Allah membalas muslihat mereka dan Allahlah sebaik-baik pembuat muslihat dan tipudaya (bagi membalas tipudaya mereka)” ( Ali Imran : 54).


Mereka-mereka yang terlibat secara langsung dengan gerakan fitnah keatas Perdana Menteri, Dato' Sri Najib Razak

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute