ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 3 October 2016

MACAM-MACAM GAYA NAK MENANGI HATI MALAYSIA

Oleh : Jebat

Pada 2015, Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak dan Pedana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong menandatangani perjanjian untuk melancarkan projek keretapi berkelajuan tinggi dari negara republik berkenaan ke Kuala Lumpur.

Ternyata, projek ini menyebabkan para pelabur dan para pembida tak senang duduk. Jepun, Korea, China antara negara-negara Asia yang begitu berminat dalam projek ini. Pelbagai cara dan kaedah yang digunakan oleh para pembida bagi 'memenangi hati' kerajaan Malaysia. Mari kita lihat video-video mereka dibawah!

China





Korea Selatan




Jepun

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute