ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 21 July 2017

[VIDEO] QATAR SUMBANG DANA UNTUK BINA KUIL YAHUDI DI ISRAEL



Oleh : Jebat

Tahukah anda bahawa Qatar terlibat dalam pembinaan Haikal Sulaiman (Kuil Peribadatan Kaum Yahudi) di Jerusalem? 

Mungkin anda terkejut, tapi inilah fakta yang tidak dapat disangkal oleh pihak-pihak yang Pro-Qatar. Lihat sahaja pengakuan dari rabai berkenaan yang mengakui bahawa Qatar turut mendermakan wang bagi menjayakan projek pembinaan kuil berkenaan.

Sesungguhnya sikap Qatar ini telah diketahui oleh kebanyakkan pemimpin Arab, namun mereka mendiamkan diri kerana menghormati semangat kesatuan diantara negara-negara Arab dan anggota GCC. Namun disebabkan sikap Qatar yang terus menerus membuat onar, maka tidak ada lagi cara lain melainkan memulaukan jiran yang khianat.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute