POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

TINDAKAN KE ATAS "RED BEAN ARMY" TERLEWAT - TUANKU ABDUL AZIZ (BEKAS NAIB PENGERUSI DAP)



Oleh : RPM

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tuaku Abdul Aziz menjelaskan tindakan kerajaan dalam membendung kumpulan fitnah seliaan DAP, "The Read Bean Army" sedikit terlewat. 

"Seharusnya tindakan tegas telah lama diambil, namun kerajaan membiarkan perkara ini berlaku,"

Beliau menambah kelewatan mengambil tindakan dengan pantas dan tegas telah menyebabkan fitnah yang dilemparkan oleh Cyber Troopers DAP ini sudah dipercayai oleh masyarakat.

Walaupun kelihatan agak terlewat, namun Tuanku Abdul Aziz masih komited dengan kenyataan terbaru Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang mahukan kesemua cyber troopers pembangkang yang membuat fitnah dikenakan tindakan yang keras dan tegas.

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.