POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

KINI SESIAPAPUN BOLEH MENJADI 'SULTAN MELAKA'


Oleh : AJ 

Dalam posting sebelum ini, kami telah membongkar penipuan surat yang dikemukakan oleh individu yang mengaku dirinya sebagai Sultan Melaka. Hari ini kami bongkar pula dimana 'sultan Melaka' boleh memperolehi 'surat ICJ' yang amat pelik lagi meragukan.

Pada hakikatnya 'surat ICJ' tersebut tidaklah dikeluarkan oleh pihak ICJ sebaliknya boleh didapati melalui online. Berikut adalah 'print screen' laman web tersebut.
Selain itu terdapat pula sebuah akaun FB yang nampaknya juga menggunakan modus operandi yang sama. Print screennya dibawah ini.
Aku berterima kasih kepada rakan pembaca yang sudi memberikan maklumat mengenai perkara ini. Jadi kepada 'Sultan Melaka', adalah lebih baik 'TUANGku' duduk diam-diam kat Gombak. Selalu-selalulah turun ke Masjid agar otak tak jadi biol.

Rujukan :

http://fineartamerica.com/featured/icj-trust-rating-certificate-ricky-nathaniel.html
https://www.facebook.com/greatdynamicinvestment
http://www.rakyatnews.my/index.php/20140109126952/umum/ketua-menteri-melaka-tidak-ada-sebarang-pengiktirafan

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.