POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

LITTLE KHOMEINI PAS BUAT FATWA 'DAJJAL'. KALI NI HALALKAN DYANA TOLAK HUDUD SENYAP-SENYAP.

Oleh : AJ


“Dyana salah dari segi tekniknya. Di peringkat awal kenyataan dia terus sebut tolak hudud. Dari segi teknik tidak betul. Kalau buat senyap atau sebut akhir-akhir, apa salahnya,” katanya kepada media selepas menyampaikan kuliah mingguan di Medan Ilmu, hari ini. - Sinar Harian

Itulah kenyataan yang dikemukakan oleh Nik Aziz apabila ditanya oleh wartawan mengenai kenyataan Dyana yang dilemparkan ketika PRK Teluk Intan yang lalu mengenai Hudud.

Penulis benar-benar terkejut dengan kenyataan seorang Mursyidul Am Parti yang berjenamakan 'ISLAM' di Malaysia ini.

Tidakkah dari kenyataan ini bermakna Nik Aziz bersetuju bahawa tidak menjadi masalah sekiranya seseorang itu menjadi Munafiq.

Inilah wajah sebenar Nik Aziz. Sanggup mempermainkan hukum ALLAH demi kepentingan politik.

Akhir kata, ada sebab Nik Aziz dilucutkan jawatan dari menjadi Menteri Besar Kelantan. 

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.