POLITIK

[POLITIK][bleft]

ANTARABANGSA

[YAHUDI][bsummary]

EBOOK PERCUMA

[EBOOK][twocolumns]

JANGAN CUBA "PLAY VICTIM" DALAM ISU MEMONDAN DI TANAH SUCI

Muhammad Sajjat nak sedekah, tu dia punya pasal. Tapi itu bukan "lesen" untuk menghalalkan perbuatannya.

Kalau bab "sedekah" dan "bagi makan" pada orang susah di Makkah tu menjadi justifikasi pada menafikan perbuatan songsang Muhammad Sajat. Aku rasa masyarakat Malaysia ada masalah besar!


Aku sedang nampak, apa yang Sajat lakukan "normalisasi" secara paksaan kepada rakyat Malaysia. Dia cuba menjadi "victim" atau "play victim" pada satu keadaan yang dia sebenarnya sedang memangsakan kita. Memangsakan kita untuk "menerima" keberadaanya.

Dengan mengatakan, itu urusan dia dengan ALLAH. ALLAH tengok hati bukan luaran. Bukankah itu sudah menghina ajaran yang Rasulullah S.A.W sendiri? Bukankah yang menyatakan laknat ALLAH kepada lelaki yang berpakaian seperti wanita itu adalah datangnya dari mulut Nabi kita sendiri?


Kalau semua "lihat pada hati" maka tak perlu Nabi S.A.W mengajar secara details halal dan haram sesuatu hukum!

Dan kalau hatinya sihat, Muhammad Sajjat takkan mempermainkan agama sesuka hatinya. Masuk ke kawasan berlainan jantina dan sebagainya.

Kita tak akan pernah redha dengan tindakan Sajjat yang memondan di mana-mana sahaja di muka bumi ALLAH ini. - PenaMinang.com

POST A COMMENT


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.