ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 20 December 2012

[AUDIO] RAKAMAN AMANAT HAJI HADI PADA TAHUN 1981 : UMNO KAFIR!!!




Oleh : RPM

Selama ini puak-puak PAS asyik MEMINTA rakaman yang menunjukkan bahawa Hadi Awang pernah mengeluarkan kenyataan sepertimana diatas. Kini ALLAH sudah memberikan petunjuk dari permintaan mereka. Jadi kepad AHLUL PAS AL-KHAWARIJI, apa kalian nak perkatakan?

Video Linggam kalian boleh percaya.
Takkan audio Hadi Awang tak boleh percaya.

Apa kata mintak HADI AWANG SUMPAH LAKNAT menyatakan dia tak pernah ucap perkataan seperti yang ada dalam Audio. Bukan nak cari siapa menang siapa kalah. Sekadar nak bagi orang awam kat bawah ni tutup mulut.

Kesan dari AMANAT HAJI HADI :


 
 




Nampak PAS teringat KHAWARIJ. Teringat KHAWARIJ ingat Anjing-Anjing Neraka.

Ciri khas dari kesesatan mereka adalah Takfir (Mengka­firkan kaum muslimin) dan Khuruj (memberontak) terhadap pemerintah Islam. Ideologi ini muncul kerana salah dalam memahami ayat:

“Barang siapa yang tidak berhukum dengan apa yang Allah turunkan, maka mereka adalah orang-orang kafir. “ (QS. Al Maidah:44)

Ayat ini adalah senjata mereka untuk menikam pemerintah dan rakyatnya.

Akhirnya mereka menghalalkan darah kaum muslimin, merampas harta mereka, melakukan keganasan dan berbagai kekejaman terhadap kaum muslimin yang tidak mereka lakukan terhadap orang-orang musyrik.

Pantas saja mereka dikecam oleh Rasulullah Sallallahu ‘alaihi wa Sallam dan dikhabarkan bahawasanya khawarij adalah anjing-anjing neraka kerana kejahatan mereka terhadap agama Allah dan kaum muslimin.


اَبُ النَّارِ ، كِلاَبُ النَّارِ ، كِلاَبُ النَّارِ ، هَؤُلاَءِ شَرُّ قَتْلَى قُتِلُوْا تَحْتَ أَدِيْمِ السَّمَآءِ ، وَخَيْرُ قَتْلَى قُتِلُوْا تَحْتَ أَدِيْمِ السَّمَاءِ الَّذِيْنَ قَتَلَهُمْ هَؤُلاَءِ. 

“(Khawarij itu) Anjing neraka, anjing neraka, anjing neraka! Mereka itu (Khawarij) seburuk-buruk orang yang dibunuh di bawah kolong langit. Dan semulia-mulia orang yang terbunuh di bawah kolong langit ini adalah orang-orang yang dibunuh oleh mereka (yang dibunuh oleh Khawarij)”. (H/R Imam Ahmad dalam Musnad 5/253. Ibnu Majah 176. at-Tirmizi. 3000. Berkata Syeikh al-Albani: Hasan Sahih, lihat: Sahih Sunan Ibn Majah)

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute