ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 2 January 2013

PENEROKA TERKEDU DENGAN 'KEBAIKAN' MAZLAN ALIMAN



Oleh : AJ

Siapa tak kenal dengan Mazlan Aliman? Beliau merupakan Presiden Anak PAS dalam Felda. Misi beliau, memperjuangan 'orang Felda' yang ditindas 'Felda'. Beliau adalah 'PEJUANG KEADILAN'...Tapi benarkah semua ini??? Sebelum buat kesimpulan, ada baiknya korang tonton video diatas....

Kalian nilailah sendiri akhlak orang yang kononnya menjadi ahli PARTI ISLAM. Adakah menipu itu diajar oleh ISLAM? Memaki hamun dan berdemonstrasi diajar oleh ISLAM? Jika tidak, ajaran mana yang PAS implimintasikan? Dalam dunia ini, hanya SYIAH sahaja yang mengaku diri mereka sebagai sebahagian daripada mazhab dalam ISLAM, sedangkan ulama mukhtabar tidak mengiktiraf keISLAMan mereka.

Dan perlu diingatkan, hanya PAS sahaja yang menerima SYIAH. UMNO secara jelas menolak SYIAH sepertimana yang diperkatakan oleh Ketua Pemuda UMNO dalam satu wacana bersama dengan Ketua Pemuda PAS di Kompleks Karangkraf, Shah Alam.



Apa pun mari kita lihat penipuan Mazlan Aliman pada perhimpunan Oren yang dulu....

 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. bro. gua dah add listkan lu punya blog. add gua sekali k kalau u nak.

    nie blog gua, http://darah-satria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum wbt,

    tuan, saya dah pautkan blog tuan dlm blog saya.
    mohon pautkan juga blog saya dlm blog tuan, terima kasih.

    http://belimbingbintang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kepada saudara Belimbing Bintang dan Darah Satria. Laman Blog anda telah dilinkkan dengan blog kami.

    Harap Maklum

    Admin RPM

    ReplyDelete
  4. mazlan,hang tak payah tunjuk pandai dalam felda,aku nak tanya, hang kenai felda ni dah lama mana?...
    aku nak bagi tahu kat hang,aku kenai felda ni,bapak hang pun tak dak lagi masa tu,
    sebagai contoh hang kanai felda 2009,aku kenai felda 1959,sapa kanai dulu?.........
    hang yang tahu nak salahkan feda,felda tipu, felda buhong,felda tak betui,aruah bapak aku tahun 1959,tak pernah puin kena tipu.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute