ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 30 July 2013

LOGO-LOGO SAYAP TENTERA SYIAH

Oleh : UKT

Logo-logo diatas merupakan simbol kepada sayap-sayap tentera Syiah (Hizbussyaitan) di Lubnan, Iraq dan Syria. Seperti yang para pembaca lihat, logo tentera berkenaan adalah logo 'tentera agama' Syiah IRAQ, SYRIA, dan LUBNAN. Maka dengan itu, berhati-hatilah wahai pembaca sekalian apabila melihat logo-logo ini muncul di cermin kenderaan atau di tiang-tiang bendera. Penampilan mereka mungkin bagaikan pejuang 'ISLAM' namun hakikatnya mereka ini adalah 'tentera agama Syiah' yang telah membunuh ratusan ribu nyawa ahli sunnah di negara-negara berkenaan. Oleh itu ketahuilah apa yang ada pasang pada cermin kereta atau apa yang anda kibarkan ditiang bendera di rumah anda. Semoga kita tidak tertipu dengan sandiwara SYIAH LAKNATULLAH ini.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute